Ρέϊκι

Μαθήματα Εκμάθησης Τεχνών
Χώρος: Βρυσάκι κάτω αίθουσα
Ρέϊκι
 
Eίναι η ενέργεια που βρίσκεται άφθονη στο σύμπαν, στη φύση κι ολόγυρά μας, η οποία προσφέρει τη ζωή (ζωτικότητα).
 
Τι δεν είναι Ρέϊκι
 
* Θρησκεία ή κουλτούρα
 
* Δόγμα ή συγκεκριμένες δογματικές πεποιθήσεις
 
* Κάτι που ελέγχει το νου ή φέρνει υπνηλία
 
* Μασάζ
 
* Κάτι που μπορεί να διδάξει οποιοσδήποτε
 
* Κάτι που επεμβαίνει στη θεραπεία με φάρμακα
 
Ωφέλη του Ρέϊκι
 
* Προλαμβάνει, μειώνει τις δυσλειτουργίες ως εναλλακτική φυσική μέθοδος θεραπείας
 
* Μειώνει τα συναισθήματα πόνου και απελπισίας σε κρίσιμη κατάσταση
 
* Μειώνει τη συσσώρευση stress της καθημερινότητας 
 
* Προάγει την αγάπη, την φροντίδα, την συμπόνια, την καλοσύνη την γαλήνη
 
* Δεν έρχεται σε αντίθεση με την κάθε θρησκεία ή με οποιοδήποτε άλλο πιστεύω
 
                                                   
 
Διδάσκουσα: Λέλα Σκίτσα, Reiki Master, Meditation & yoga Ιnstructor

                                  Βιογραφικό Σημείωμα

Λέλας Σκίτσα – Υοga Instructor, Meditation & Reiki Teacher

2002 - 2008 εκπαιδεύεται  στην τέχνη του Reiki -Ιαπωνική Μέθοδος Μikao Usui-  και μετά από μακρόχρονη πρακτική, παίρνει το 2008 “Master for Teaching and Healing” από το  «Νέο Reiki Center» στο Rishikesh, India, με Δάσκαλο τoν Akchilesh Brachmachari.  Συντονίζει έως και σήμερα εθελοντικά,  ομάδες Ρέικι και Διαλογισμού.

Εκπαίδευση στην τέχνη  της Yoga   Πιστοποιημένη  Yoga Instructor.  (Yoga Alliance RYT 500). Eκπαιδεύτηκε από Απρίλιο 2007 έως Μάϊο 2012 στις τέχνες της Yoga  φοιτώντας στις πιο κάτω αναγνωρισμένες σχολές στην Ινδία.

Μάρτιος-Μάιος 2012. Σχολή Maharishi Yoga Vihar Foundation/ Dharamsala, India,  με Δάσκαλο τον Dr, Sushil Yogi.   Μαθήματα διάρκειας 300 ωρών Υoga στη θεραπεία παθήσεων, Παραδοσιακή Yoga, Κundalini Yoga, Yoga για εγκύους, Pranayama.

Aπρίλιος-Μάϊος 2010. Σχολή Υοg Peeth/Rishikesh, India  με Δασκάλους τους Yogi Dr Roshan, Yogacharya Manouch και Sangey. Μαθήματα Yoga διάρκειας 200 ωρών.                                                                            

Μάρτιος 2009. Μαθήματα και εναρμόνιση στην Kriya Yoga από τον Swami Shankarananda Giri, στο Yoga Tapovan Rishikesh  και μαθήματα Hatha Yoga  στο Shivananda Ashram, Rishikesh.                                                

Μάρτιος- Απρίλιος 2008. Mαθήματα και φιλοσοφία της Sukshma Υοga στο Parmath Niketan Ashram, India, με Δάσκαλο τον μεγάλο Υοgi Swami Yogananda και μαθήματα Υοga Nidra  με Δασκάλα  την Sadhvi Abha Saraswatij                                                                    

Απρίλιος 2007. Mαθήματα Ashtanga Υoga, στο Yoga Niketan Ashram Rishikesh, India  υπό την  καθοδήγηση του Swami Vigayanandji

Σεμινάρια:  

Α. Ενεργειακής Θεραπείας, “Pranic Healing”   μεθόδου Master Choa kok Sui. Κάτοχος  Πιστ/κών “Basic”  και  “Αdvanced” , Αθήνα

Β.  Arhatic Yoga Πιστ/κό Αrhatic Yoga της μεθόδου Master Choa Kok Sui, Αθήνα

Γ.  Βιγκανικής ωμοφαγίας (Raw Veganιsm), σύστημα Ann Wigmore με Δασκάλα τη  Φλώρα Παπαδοπούλου., Αθήνα.  

Δ.“Laughter Yoga” για “Leaders” Μέθοδος της  σχολής του Dr Kataria  με δάσκαλο τον Sim Darwin, στο  Rishikesh, India.

Ε. Eκπαίδευση/σεμινάρια  στην Ψυχολoγική και Ψυχοθεραπευτική προσέγγιση Gestald με Δασκάλα την Τ. Βλαχούτσικου. Φοίτηση κατά τα έτη 1998 έως 2005 Αθήνα.

 

Άλλες Δραστηριότητες.Από το 2007ταξιδεύει στην Ινδία και στο Θιβέτ εκπαιδευόμενη στην Βουδιστική και Ινδουϊστική φιλοσοφία και στους τρόπους διαλογισμού: Bουδιστικός Διαλογισμός Shamatha Meditation - Vipassana Meditation.  Μελέτη των Sutras στο Τushita Meditation Center, ΜcLeodGanj, India. Πρίν ασχοληθεί με τιςεναλλακτικές θεραπείες/τέχνες, σπουδάζει Διοίκηση Επιχειρήσεων -St Godric’s College, Hampstead,London. Εργάσθηκε ως Ιδιοκτήτρια Αναγνωρισμένης Σχολής Μέσης Εκπαίδευσης Γραμματέων-Λογιστών. Επίσης ως Υπεύθυνη Γραμματείας του Επιστημονικού Συμβουλίου. στο «υγεία» Διαγνωστικό  & Θεραπευτικό Κέντρο Αθηνών.   Παράλληλα ασχολείται μέχρι και σήμερα με  τη ζωγραφική  (St.Martin’s College/London) έχοντας εξειδικευθεί στην Αquarella  πάνω σε καθαρό μετάξι.  Η  ζωγραφική της  είναι  ένα μήνυμα προς τους ανθρώπους, για την επαναφορά τους στην Φύση. Τον ευγλωττότερο Δάσκαλο.